NOS radio en tv: WK clubteams rechtstreeks bij de NOS

Datum nieuwsfeit: 05-01-2000

Van : voorlichting NOS Radio en Televisie d.d. : 4 januari 2000 Nr. : 4

WK CLUBTEAMS RECHTSTREEKS BIJ DE NOS

Van 5 tot en met 14 januari doet de NOS rechtstreeks en in samenvatting verslag van het Wereldkampioenschap voetbal voor Clubteams in Brazilië. Morgenavond zijn er twee wedstrijden te zien op TV2. In NOS-Studio Sport van 23.35-23.45 uur een samenvatting van de wedstrijd Real Madrid-Al Nassr en van 00.20-02.00 uur een rechtstreeks verslag van de wedstrijd Corinthians-Raja Casablanca.

NOS-TELEVISIE PROGRAMMA-AANKONDIGING 5 JANUARI 2000

TV2

NOS-SPORTJOURNAAL

De onderwerpen van het NOS-Sportjournaal (18.43-18.51 uur) zijn nog niet bekend.

NOS-STUDIO SPORT

In NOS-Studio Sport (20.30-21.50 uur) beelden van de Olympische Kwalificatiewedstrijden volleybal Nederland-Joegoslavië in Polen (mannen) en Nederland-Oekraïne in Bremen (vrouwen). Tevens beelden van de NBA-basketbalwedstrijd Miami-Orlando. In de studio is de nieuwe trainer van Vitesse, Ronald Koeman, te gast evenals veldrijdster Daphny van de Brand.

STUDIO NOS

In Studio NOS (23.00-23.45 uur) beelden van de Olympische Kwalificatiewedstrijden volleybal, Nederland-Joegoslavië in Polen (mannen) en Nederland-Oekraïne in Bremen (vrouwen) en beelden van de wedstrijd Real Madrid-Al Nassr tijdens het WK voor Clubteams in Sao Paulo.

CORINTHIANS-RAJA CASABLANCA

NOS-Studio Sport (00.20-02.00 uur) doet rechtstreeks verslag van de wedstrijd Corinthians-Raja Casablanca tijdens het WK voor Clubteams. In de rust zijn beelden te zien van de basketbalwedstrijd Werkendam-Den Bosch.

NEDERLAND 3

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (22.16-22.29 uur) beelden van de Olympische Kwalificatiewedstrijden volleybal Nederland-Joegoslavië in Polen (mannen) en Nederland-Oekraïne in Bremen (vrouwen).

NOS-RADIO PROGRAMMA INFORMATIE 5 JANUARI OP RADIO 1

NOS-LANGS DE LIJN

In Langs de Lijn (20.00-23.00 uur) flitsen van de Olympische kwalificatiewedstrijden volleybal Nederland-Joegoslavië (mannen) in Polen en van Nederland-Oekraïne (vrouwen) in Bremen.

Voorlichting NOS Radio en Televisie Petra Steenhoff 035 - 6775253