Intel maakt strategie voor webapparaten bekend

Datum nieuwsfeit: 05-01-2000

Intel maakt strategie voor webapparaten bekend

Software voor beheer van apparaten, servicepakketten en een reeks van apparaten onder het Intel-merk

Nieuwegein, 5 januari 2000 - Intel heeft zijn strategie bekend gemaakt voor de ontwikkeling van een familie van webapparaten webapparaten ten behoeve vanvoor de consumenten. Het betreft het bieden van drie belangrijke onderdelen - mogelijkheden voor het beheer van apparaten, bouwstenen in de vorm van servicepakketten en een reeks webapparaten met het Intel-merk - aan telecom-operators operators en service providers die deze apparaten aan hun klanten kunnen aanbieden.

"We zien grote zakelijke ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen