Internetprovider WISH van 'bijna gratis' naar gratis

Datum nieuwsfeit: 06-01-2000
donderdag 6 januari 2000

WISH gaat van ‘gratis’ naar GRATIS

WISH, de eerste ISP die ‘gratis’ Internet aanbood heeft haar aanbod aangepast. ‘Gratis’ is voortaan GRATIS. Daarnaast krijgen de nieuwe én bestaande abonnees nog meer voor hun gratis abonnement.

WISH bood begin 1999 als eerste ‘gratis’ Internet aan in Nederland. Daarmee zette WISH de deur voor veel nieuwe Internetters open. Wie tot dan niet wist of het voor hem of haar interessant kon zonder al te veel risico Internet uitproberen. De reactie was overweldigend, duizenden abonnees maakten gebruik van het aanbod van WISH. Andere partijen konden niet achterblijven en volgden al snel met soortgelijke aanbiedingen. Voor WISH was de weg duidelijk, nadat ze als eerste ‘gratis’ Internet aanboden was de volgende stap om ervoor te zorgen dat WISH de beste en de snelste provider zou zijn. Het afgelopen jaar heeft WISH daar hard aan gewerkt en het doel is bereikt. WISH heeft veel geïnvesteerd in een nieuw serverpark en snelle verbindingen. Ook de inbelcapaciteit is sterk uitgebreid en naar verwachting zullen in de zomer van dit jaar 13.000 lijnen ervoor zorgen dat de abonnees van WISH nooit een ingesprektoon zullen krijgen. Dat komt onder andere omdat de infrastructuur dubbel is uitgevoerd waardoor altijd voldoende capaciteit is gegarandeerd, zelfs als er aanpassingen op de structuur moeten worden doorgevoerd. WISH is daarmee de grootste, de snelste en de beste Internet Service Provider van Nederland. Maar WISH heeft besloten om de service nog verder uit te breiden en helemaal GRATIS te gaan. Als je nu abonnee wordt van WISH:

- hoef je geen registratie- of verzendkosten meer te betalen
- je krijgt gratis een pop3 module om te kunnen e-mailen met een e-mailprogramma (ook huidige abonnees krijgen gratis pop3, deze is reeds geactiveerd!),
- je krijgt tevens een abonnement om via het WWW je mail te kunnen lezen en versturen,
- je krijgt 20MB voor je eigen homepage om je homepage te maken staat er een gratis cursus op de homepage van WISH,
- je krijgt gratis 37.000 nieuwsgroepen tot je beschikking
- en je krijgt elke twee maanden een eigen blad van ongeveer 60 pagina’s in full colour met al het nieuws over Internet en WISH. Ben je niet vertrouwd met je computer dan kun je een abonnement nemen voor fl. 25,- waarmee je tegen lokaal tarief de helpdesk kunt raadplegen. Zonder zo’n abonnement kost het raadplegen van de helpdesk fl. 1,- per minuut. Zoals je ziet is WISH nog steeds de ISP die het beste voor haar abonnees zorgt.

Einde persbericht
Voor meer informatie over WISH en haar producten kunt u contact opnemen met: Jakop Pieterman
Directeur WISH BV
Liessentstraat 3