Voetbalclub Roda J.C. naar trainingskamp in Egypte

Datum nieuwsfeit: 06-01-2000

Roda J.C. naar Egypte Roda J.C. vertrekt a.s. donderdag 6/1 voor een zevendaags trainingskamp naar Egypte.

Roda J.C. zal van donderdag 6 t/m vrijdag 14 januari 2000 haar tenten opslaan in Egypte (Cairo) voor een zevendaags trainingskamp.

Een aantal spelers ontbreken tijdens dit trainingskamp. De geblesseerden Gabor Torma (foto) en Marc Nygaard zullen vanwege hun revalidatie in Nederland blijven. Bernard Tchoutang en Garba Lawal bereiden zich met hun nationale ploeg voor op de Africa Cup. Dave Zafarin en Humphrey Rudge zijn met Jong Oranje voor een oefenstage naar Marokko vertrokken. Zij vliegen op 8 januari door naar Cairo.

Het programma in Egypte ziet er als volgt uit:

Donderdag 6/1 07.20 uur vertrek Amsterdam 14.50 uur aankomst Cairo (plaatselijke tijd) 18.00 uur evt. training

Vrijdag 7/1 10.30 uur training 17.00 uur training

Zaterdag 8/1 13.00 uur wedstrijd: Arab Constructor - Roda J.C. 15.00 uur wedstrijd: AL Ahly Club - FC Ute

Zondag 9/1 10.30 uur training

Maandag 10/1 13.00 uur wedstrijd: Roda J.C. - FC Ute 15.00 uur wedstrijd: Al Ahly Club - Arob Constructor 18.00 uur training

Dinsdag 11/1 10.30 uur training

Woensdag 12/1 10.00 uur training 13.00 uur wedstrijd: Arob Constructor - FC Ute 15.00 uur wedstrijd: Al Ahly Club - Roda J.C.

Donderdag 13/1 10.30 uur training 17.00 uur training

Vrijdag 14/1 04.15 uur vertrek Cairo 08.29 uur aankomst Schiphol (plaatselijke tijd)

5-1-2000 10:19