Volleybalwedstrijd-vrouwen Nederland-Duitsland op NOS-tv

NOS-TELEVISIE PROGRAMMA-AANKONDIGING 7 JANUARI 1999

TV2

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (18.43-18.51 uur) beelden van de volleybalwedstrijd Nederland-Duitsland (vrouwen) tijdens het Olympisch kwalificatietoernooi in Bremen.

NOS-STUDIO SPORT

In een extra uitzending van NOS-Studio Sport (22.30-23.55 uur) beelden van de wedstrijd Real Madrid-Corinthians tijdens het WK voor Clubteams, het NK afstanden (schaatsen) in Deventer en van de Olympische kwalificatiewedstrijden volleybal, Nederland-Polen (mannen) en Nederland-Duitsland (vrouwen).

RAJA CASABLANCA-AL NASSR

NOS-Studio Sport (00.03-02.00 uur) doet rechtstreeks verslag van de wedstrijd Raja Casablanca-Al Nassr tijdens het WK voor Clubteams.

NEDERLAND 3

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (22.13-22.26 uur) beelden van het Nederlands Kampioenschap afstanden (schaatsen) in Deventer en van de volleybalwedstrijden Nederland-Polen (mannen) in Polen en Nederland-Duitsland (vrouwen) in Bremen tijdens de Olympische kwalificatietoernooien. Aandacht voor de woestijnrally Dakar-Caïro waar verschillende Nederlandse motorrijders aan deelnemen.

Voorlichting NOS Radio en Televisie Petra Steenhoff 035 - 6775253