Millenniumwisseling vrijwel probleemloos voor PinkRoccade

Datum nieuwsfeit: 07-01-2000

PINKROCCADE

Millenniumwissel vrijwel probleemloos voor PinkRoccade

Voorburg, 7 januari 2000. De millenniumovergang is ook bij PinkRoccade nagenoeg probleemloos verlopen. Aan het eind van de eerste werkweek van het nieuwe millennium hebben vrijwel alle systemen die bij het bedrijf in beheer en onderhoud zijn, ook zonder noemenswaardige problemen in productie gedraaid.

In het voorbije weekend van 1 en 2 januari zijn door diverse werkmaatschappijen en klanten van PinkRoccade tests uitgevoerd, waaruit nog een beperkt aantal fouten naar voren is gekomen. Kleine problemen hadden betrekking op de millenniumwisseling, maar raakten geen vitale functies van systemen en konden nog in het weekend worden hersteld.

In de voorbije week hebben alle klanten van de werkmaatschappijen van PinkRoccade, Pink Elephant en Roccade probleemloos met hun systemen en netwerkvoorzieningen kunnen werken. PinkRoccade verwacht dit jaar dat ook bij de verwerking van gegevens die per maand, kwartaal of jaar worden uitgevoerd geen ernstige problemen zullen optreden.

Met de millenniumwisseling is het project ter voorkoming van 'jaar 2000 problemen' vrijwel voltooid, nadat in 1996 door PinkRoccade werd begonnen met de oplossing ervan. Van de totale inspanning die is geleverd, betrof ruim de helft aanpassingen aan eigen softwarepakketten en infrastructuur.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties