Internet Experience: congres en markt interactieve media

Datum nieuwsfeit: 07-01-2000

Content-Type: text/html; charset=us-ascii

Amsterdam, 7 januari 2000

Internet Experience De onbegrensde mogelijkheden van interactieve media

Internet Experience is het evenement over de onbegrensde mogelijkheden van interactieve media wat georganiseerd wordt door netevents op dinsdag 21 maart in het congrescentrum de Meervaart in Amsterdam. Dit evenement brengt de nieuwe technologieën op het gebied van interactieve media in kaart. Het is bedoeld voor iedereen die werkzaam is in de marketing, reclame of interactieve media

Internet Experience bestaat uit een congres en een informatiemarkt en gaat dieper in op de marketingtoepassingen van deze nieuwe technologieën binnen de interactieve media. Het creëren van een positieve attitude bij de consument ten opzichte van een persoon, organisatie of merk staat centraal.

Congres
Het congres behandelt onderwerpen als Wireless Application Protocol (WAP), Artificial Intelligence en internet via breedbandkabel. Robert Tercek (USA) – voormalig CEO van Colombia Tristar Television Group en nu President of Programming bij PacketVideo– komt spreken over rich media via draadloze netwerken. Verder is er een presentatie van Apple over Quicktime, en zal er een praktijkcase van EasyEverything worden gepresenteerd door Ivar Gribnau. Dagvoorzitter van Internet Experience is Jaap van Till, bijzonder hoogleraar bedrijfstelecommunicatie aan de TU Delft.

Doelgroep
Internet Experience is bedoeld voor iedereen die werkzaam is in de marketing, reclame of interactieve media. Voor internetprofessionals, marketeers, creative directors, webmanagers, mediaplanners en consultants is dit congres de ideale mogelijkheid om met elkaar in contact te komen, van gedachten te wisselen, ideeën op te doen en van elkaar te leren.

Informatiemarkt
Op de informatiemarkt wordt de bezoeker de gelegenheid geboden om de op het congres behandelde technologieën in de praktijk te toetsen.

Voor meer informatie over Internet Experience of over netevents kunt u contact opnemen met netevents, Sonja Neeft, e-mail info@netevents.nl, tel. (020) 586 99 24.