Nieuws Amsterdam: begroting 2000 en stadsdeel op internet

Datum nieuwsfeit: 07-01-2000
X Gemeente Amsterdam

Begroting 2000

De groei begroot biedt een beknopte impressie van de missie, verwachtingen en doelstellingen van de gemeente Amsterdam. Het beschrijft een aantal activiteiten en prioriteiten in het jaar 2000.

De groei begroot geeft de algemene koers aan die de gemeente in 2000 volgt. Meer financiële details zijn te vinden in de begroting die ter inzage ligt in het Voorlichtingscentrum van het stadhuis.

U kunt de groei begroot opvragen als PDF-bestand. Het bestand dat we nu aanbieden, is nog zeer groot. Een kleiner bestand volgt binnenkort.

Stadsdeel Osdorp op internet

Vanaf 1 januari 2000 is de nieuwe website van het stadsdeel Osdorp geopend. U kunt hier meer informatie vinden over Osdorp, en diensten die het stadsdeel levert. Ook kunt u lezen hoe u invloed kunt hebben in het bestuur en contact kunt zoeken met de stadsdeelfracties.

Arbeidsbureau

Bij het arbeidsbureau voor Noord- en Zuid-Holland vindt u actuele vacatures en informatie over solliciteren voor werkzoekenden. Daarnaast vindt u informatie, tests, discussie en een helpdesk voor werkgevers en actuele informatie over de arbeidsmarkt.

Stadsdeel Oud-West op internet

Vanaf donderdag 9 december is de nieuwe website van het stadsdeel Oud-West geopend. De leden van het Dagelijks Bestuur zijn via de website van Oud-West direct bereikbaar door middel van ' het elektronisch buurten', een soort spreekuur. De vragen van bewoners worden binnen drie werkdagen per e-mail beantwoord. Er is algemene informatie van het stadsdeel te vinden, maar ook een culturele agenda van Oud-West.