Karma opent nieuw kantoor in Kroatië om groei te stimuleren

Datum nieuwsfeit: 08-01-2000

Karma opent nieuw kantoor in Kroatië om verkoop in groeiende PC-markt in centraal en Oost Europa te stimuleren

Karma Kroatië mikt naar topdrie positie in thuismarkt voor PC- componenten binnen 12 maanden

ZAGREB, Kroatië, 8 februari 2000 -- Karma, vooraanstaande internationale distributeur van PC- componenten, kondigt de opening van een nieuw kantoor in Kroatië aan om de lokale markt van een gelijkmatige stroom producten van wereldklasse tegen hoogst concurrerende prijzen te voorzien.

Algemeen directeur Branko Novosel van Karma Computers d.o.o. verklaarde: "Ons doel is het bedrijf te laten groeien en een van de topdrie distributeurs van PC- componenten in Kroatië te worden binnen 12 maanden. Gedurende het tweede jaar van ons bestaan zullen wij de grootste distributeur in dit land zijn, of een dicht naderende tweede."

Branko Novosel (48) was de afgelopen vijf jaar algemeen directeur bij A&A in Kroatië en brengt zeer gewaardeerde kennis en praktische ervaring van succesvolle distributiemodellen voor PC- componenten met zich mee. "Mijn hoofddoel is de meest belangrijke distributeur in Kroatië te worden door superieure dienstverlening, een goed gedefinieerde catalogus van PC-componenten van de beste merken in de wereld en een hoogst aantrekkelijk prijsbeleid," verduidelijkt Branko

Over Karma
De Karma groep, een Zwitsers vennootschap, is een toonaangevende distributeur van PC-componenten in Europa en Azië. De groep heeft 500 werknemers in 16 dochtermaatschappijen in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België, Nederland, Groot Brittannië, Portugal, Italië, Spanje, Tsjechië, Slowakije, Rusland, Griekenland, Turkije, het Midden-Oosten en Singapore. De onderneming stelt zich verdere gebiedsuitbreiding, toename in operationele kwaliteit en winstgevende groei ten doel.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Luzia Krieger, MarCom Manager, KARMA Components GmbH Bosch 83, 6331 Hunenberg / Switzerland, e-mail: (kl@karma.ch), telefoonnummer: +41 (0)41 785 11 70, faxnummer: +41 (0)41 785 11 00 of
Hinke de Koning Communicatie
telefoonnummer: + 31 (0) 187 470 233