ASR benoemt directieteam de Amersfoortse Verzekeringen

Persbericht De Amersfoortse

Amersfoort, 10 januari 2000

ASR BENOEMT DIRECTIETEAM DE AMERSFOORTSE VERZEKERINGEN

De ASR Verzekeringsgroep N.V. maakt bekend dat bij De Amersfoortse Verzekeringen de volgende benoemingen hebben plaatsgevonden.

Drs F.A.W.M. Roemen (55) is benoemd tot directievoorzitter. De heer Roemen was sedert zijn indiensttreding in 1998 werkzaam als directeur van de N.V. Amersfoortse Levensverzekering Maatschappij. Voorheen vervulde hij diverse functies op directieniveau bij verzekeraars en was hij werkzaam in de organisatie-advieswereld.

Drs R.J.M. Otten (49) is benoemd tot directeur Commerciële Zaken & Marketing. De heer Otten begon zijn carrière in 1980 bij De Amersfoortse Verzekeringen als hoofd Marketing. Later volgden benoemingen tot adjunct-directeur Commerciële Zaken en directeur Marketing & Communicatie.

Mr F.J.M. Romijn (44) blijft als directeur Inkomen binnen het nieuwe directieteam van De Amersfoortse Verzekeringen verantwoordelijk voor inkomensverzekeringen. De heer Romijn begon in 1980 zijn carrière bij De Amersfoortse Verzekeringen als directiesecretaris. Nadien was hij ondermeer adjunct-directeur Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.

G. Gieskens AA (38) is benoemd tot directeur Schade en Zorg. De heer Gieskens begon zijn carrière in 1993 bij De Amersfoortse Verzekeringen als adjunct-directeur Financiën. Laatstelijk was hij directeur Financiën & Beleggingen.

Voor achtergrondinformatie ASR Verzekeringsgroep N.V. Raad van Bestuur, Weena 70 - Postbus 100, 3000 AC Rotterdam Tel. (010) 401 74 65