Nieuwe website stichting Dierenhulp Venezuela

Datum nieuwsfeit: 11-01-2000

Sensatiezoekers en ramptoeristen hebben niets aan nieuwe website.

Mensen die van dieren houden en bereid zijn om dieren in nood te helpen, doen er goed aan om de nieuwe website van Stg. Dierenhulp Venezuela te bezoeken. Met name nu Venezuela getroffen is door een gigantische natuurramp waarbij naar schatting 25.000 mensen het leven verloren en honderduizenden dakloos zijn. Niet dat deze website sensatie te zien geeft of sensatiezoekers bevredigd. In tegendeel. Men treft er informatie aan over het vrijwilligerswerk dat Nederlanders verrichten voor de duizenden zwerfdieren. Op dit moment zwerven honderd duizenden dieren rond die elkaars kadaver aanvreten vanwege honger. De overheid heeft haar handen vol om het menselijk leed in goede banen te leiden met steun van o.a. Amerika, Cuba, Mexico, Japan, Nederland en Duitsland. Maar dieren worden meestal vergeten bij een ramp. Door de site te bezoeken krijgt men een goede indruk over het werk dat voor de ramp gedaan werd. Sensatiezoekers, ramptoeristen, doen er goed aan om de site niet te bezoeken!

Het adres is: www.dierenhulp.n