Zuid-Holland op de vakantiebeurs

Datum nieuwsfeit: 11-01-2000

Persnieuwsbrief Zuid-Hollands Bureau voor Toerisme

Zuid-Holland op de vakantiebeurs

Van 11 t/m 16 januari a.s. vindt één van de grootste toeristische consumentenbeurzen in Nederland plaats: de Vakantiebeurs. Gedurende een week zijn de Jaarbeurshallen in Utrecht omgetoverd tot een waar vakantieparadijs. Ook Zuid-Holland is op deze beurs (in de Nederland hal (hal 8)) ruim vertegenwoordigd. Naast de gevarieerde Zuid-Holland presentatie is informatie over de Zuid-Hollandse kust te vinden in het Kustpaviljoen en informatie over landelijk Zuid-Holland in het, voor het eerst dit jaar opgezette, Groene Paviljoen. De Vakantiebeurs is een beurs met voor elk wat wils. Wie de beurs wil bezoeken kan in de Jaarbeurshallen te Utrecht terecht van 12 t/m 16 januari van 09.30-17.30 uur. Op 13 en 14 januari zijn er tevens avondopenstellingen tot 21.30 uur. 11 Januari is een vakdag voor de pers en het toeristisch bedrijfsleven.