Libertel neemt mobiele tak van SB Telecom B.V. over

Libertel neemt mobiele tak van SB Telecom B.V. over

KLANTENAANTAL LIBERTEL BLIJFT STERK GROEIEN

Innovatief GSM-antennesysteem Libertel houdt rekening met omgeving, lees verder

11-1-00Libertel neemt mobiele tak van SB Telecom B.V. over Maastricht, 11 januari 2000 - Libertel en SB Telecom B.V. hebben een akkoord bereikt over de overname van de mobiele tak van SB Telecom. Met ingang van 15 januari zijn de mobiele telecomactiviteiten van het bedrijf onderdeel van Libertel Business Points. Twaalf personeelsleden maken de overstap naar Libertel. Bernard van Bemmel, directeur en eigenaar van SB Telecom, zal vanuit de vestiging in Veenendaal de vaste bedrijfstelefonie-activiteiten zelfstandig voortzetten.

SB Telecom is leverancier van vaste en mobiele telecomproducten en diensten. Met vestigingen in Veenendaal, Arnhem en Nijmegen, richt het bedrijf zich op de professionele gebruiker. Zo fungeerde het de afgelopen vijf jaar als Libertel Select Dealer. Libertel vergroot dus met SB Telecom haar aanwezigheid in de zakelijke markt.

Met de overname komt het aantal Libertel Business Points, de regionale verkoop- en advieskantoren, op 23. De drie vestigingen van SB Telecom worden voor dit doel in een nieuw jasje gestoken. De groei in mobiele spraak en data is enorm, vooral in de zakelijke markt. Libertel neemt hierin een steeds belangrijker marktaandeel. De gedeeltelijke overname van SB Telecom past uitstekend in deze ontwikkeling.

Libertel N.V. is genoteerd aan de officiële markt van de AEX-Effectenbeurs. 70% van de aandelen van Libertel is in handen van de wereldwijd opererende groep Vodafone AirTouch Plc.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Libertel, Afdeling Corporate Public Relations, Arie de Zeeuw Telefoon: +31 - 43 - 355 79 75
E-mail: (a.d.zeeuw@libertel.nl)