Benoeming directeur Vereniging ICT Nederland

Datum nieuwsfeit: 12-01-2000

Embargo t/m woensdag 12 januari 2000, 18.00 uur.

Woerden, 12 januari 2000

Benoeming directeur Vereniging ICT Nederland

Benoeming van mevrouw mr. Sylvia J.M. Roelofs tot directeur

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van Vereniging ICT Nederland en FENIT op woensdag 12 januari 2000, maakte VICTN-voorzitter Ir. Pieter A.J. Liefkens bekend dat per 1 januari 2000 mr. Sylvia J.M. Roelofs (42) directeur is geworden van Vereniging ICT Nederland.

Sylvia Roelofs is tevens directeur van FENIT, Federatie Nederlandse IT. Haar taak zal zijn om de samenwerking binnen de ICT-sector vorm te geven. Vereniging ICT Nederland en FENIT zullen dit jaar gebruiken om invulling te geven aan de gezamenlijke ICT-projecten zoals Onderwijs & Arbeidsmarkt en Beurzen en Congressen.

Sylvia Roelofs volgt hiermee de heer drs. P.P. Todd op, die deze functie gedurende het afgelopen jaar op interim basis heeft bekleed.

Noot voor redacties