Global Knowledge: gratis antislipcursus voor IT-cursisten

Datum nieuwsfeit: 13-01-2000

Global Knowledge biedt gratis antislipcursus voor wie IT-opleiding boekt

Nieuwegein, 13 januari 2000 - Iedereen die tot 29 februari 2000 bij Global Knowledge een cursus boekt en volgt, ontvangt een gratis antislipcursus-arrangement bij Antislipschool Rob Slotemaker in Zandvoort. Global Knowledge biedt een breed scala aan IT-opleidingen op verschillende platforms. Onlangs zijn nieuwe cursussen op het gebied van de besturingssystemen Windows 2000, OpenVMS en True64 in het aanbod opgenomen.

Slotemakers Antislipschool behoort tot de pioniers op het gebied van cursussen voertuigbeheersing met zowel personenauto's als vrachtauto's. Het arrangement dat Global Knowledge biedt omvat onder meer het leren beheersen van een voertuig in een slipsituatie en het rijden in karts en quads. Degenen die gebruik willen maken van deze aanbieding kunnen contact opnemen met Global Knowledge, telefoonnummer 030 - 60 89 444 of via e-mail: (info.nl@globalknowledge.net).

Global Knowledge
Global Knowledge is het grootste onafhankelijke ICT-opleidingsinstituut ter wereld, met cursussen die in achttien talen over de hele wereld worden gegeven. Het bedrijf heeft strategische samenwerkings-overeenkomsten gesloten met de belangrijkste bedrijven in de ICT-industrie, waaronder Cisco, Red Hat Linux, Microsoft, IBM, Intel, Novell, Compaq, Cabletron, Oracle en Shiva. In de Benelux heeft Global Knowledge zeven vestigingen: in Nieuwegein, Amersfoort, Amsterdam Schiphol, Groningen en Eindhoven. In 1998 heeft het bedrijf een wereldwijde omzet behaald van $ 250 miljoen. Meer informatie is te vinden op de website van Global Knowledge: www.globalknowledge.net

Meer informatie over cursussen:
Cursusadministratie telefoon: 030 - 60 89 444 - E-mail: (info.nl@globalknowledge.net)

Contactpersoon voor de pers:
Global Knowledge, Jacqueline Overduin, telefoon: 030 - 60 89 333 of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Anneke de Kort, telefoon 023 - 562 82 08