Legato Octopus goedgekeurd voor Netfinity-platform van IBM

Datum nieuwsfeit: 13-01-2000

Persbericht

Legato Octopus als eerste disaster recovery software goedgekeurd voor Netfinity-platform van IBM

Hoofddorp, januari 2000 - - Legato Systems Inc., leider in de enterprise storage management softwaremarkt, heeft bekend gemaakt dat de Legato Octopus software voor gegevensbeschikbaarheid is goedgekeurd en geregistreerd voor de ClusterProven- en ServerProven-programma's voor IBM's Netfinity-platform. Legato Octopus is daarmee de eerste software voor replicatie op afstand die een certificering heeft ontvangen voor beide programma's. IBM heeft deze programma's opgezet om de klant meer kennis en vertrouwen te geven door goedgekeurde en gedocumenteerde 'end-to-end' bedrijfsoplossingen te leveren.

Legato- en Netfinity-gebruikers ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen