BAM Groep neemt Vos Elektrotechniek en Elektromotoren over

Datum nieuwsfeit: 14-01-2000

(14 januari 2000)
Koninklijke BAM Groep neemt Vos Elektrotechniek en Vos Elektromotoren over

Koninklijke BAM Groep nv te Bunnik (bouw, vastgoedontwikkeling, infrastructuur, en installatietechniek) maakt, in aansluiting op het persbericht van 3 december 1999, bekend dat de definitieve overeenstemming is bereikt over de overname van Vos Elektrotechniek B.V. en Vos Elektromotoren B.V. te Apeldoorn, werkzaam op het terrein van elektrotechnische installaties in de industrie alsmede onderhoud van elektromotoren. De transactie is in contanten uit de cashflow van Koninklijke BAM groep voldaan.

De omzet van Vos Elektrotechniek en Vos Elektromotoren bedraagt in totaal circa NLG 10 miljoen. De bedrijven hebben in totaal 55 medewerkers. De overname past in de strategie van Koninklijke BAM Groep tot uitbreiding van de installatietechnische activiteiten ten behoeve van de industrie.