Federatie van Ondernemersorganisaties in de Afbouw een feit

Datum nieuwsfeit: 14-01-2000

AFBOUW INTENSIVEERT SAMENWERKING

Federatie van Ondernemersorganisaties in de Afbouw een feit Gouda, 14 januari 2000

De gezamenlijke ondernemersorganisaties in de afbouw hebben besloten om de samenwerking te intensiveren. De Nederlandse afbouw bestaat onder andere uit schilders-, stukadoors-, plafond-, wandmontage-, vloerenleggers-, terrazzo-, natuursteen-, glaszet-, metaalconserverings- en afwerkingsbedrijven. Samen zijn dat in Nederland ruim 8.500 afbouwbedrijven, waarin 45.000 werknemers werkzaam zijn. De afbouw is goed voor zo'n 15 procent van de totale werkgelegenheid in nationale bouwnijverheid. De vernieuwde samenwerking zal per 1 januari 2000 gaan plaatsvinden in de Federatie van Ondernemersorganisaties in de Afbouw.

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen