Infinium neemt Dexton Information Systems over

Datum nieuwsfeit: 14-01-2000

Softwareleverancier Infinium neemt Dexton Information Systems over
Gouda, 13 januari 2000

Infinium Inc., een toonaangevende Amerikaanse leverancier van bedrijfssoftware, heeft vandaag Dexton Information Systems in Gouda overgenomen. Dexton is met haar pakket MarketMaker één van de voornaamste leveranciers van CRM. Tot de ruim 150 klanten van Dexton behoren onder andere: Heineken, Douwe Egberts, Van Leer en de Kamers van Koophandel.

Met de acquisitie van Dexton kan Infinium haar klanten een volledige office oplossing bieden die is geïntegreerd met een geavanceerd, zeer flexibel CRM systeem. Hiernaast biedt Infinium Web- en server based standaard toepassingen voor de financiële administratie, supply management, process manufacturing en business intelligence.

Infinium"s concurrentiekracht zit vooral in de sterke relatie die zij met de klanten hebben. Bob Pemberton, CEO van Infinium zegt hierover "Onze klanten, en ons toekomstig succes, zijn afhankelijk van het opbouwen en versterken van klantrelaties. Door de overname van Dexton maken wij het onze klanten mogelijk, het maximale rendement te halen uit de relaties met hun klanten"

Dexton"s CRM oplossing kenmerkt zich door een hoge mate van flexibiliteit, openheid en functionaliteit. De CRM sofware zal geïntegreerd worden met de back-office van Infinium. In de strategie van Infinium neemt het Internet een prominente plaats in. De Web gebaseerde CRM oplossing van Dexton past uitstekend in deze strategie.

Peter Ton, algemeen directeur van Dexton toont zich zeer enthousiast over de overname. "Het is een fantastische opportunity om samen te werken met een professionele partner als Infinium. We hebben hierdoor direct de mogelijkheid onze CRM software wereldwijd te verkopen en te ondersteunen".

Vragen over dit persbericht kunt u stellen aan Peter Ton, telefoon 0182-570166.

Informatie over Infinium kunt u vinden op WWW.Infinium.com