Nieuwe online service PageToStart.com

Datum nieuwsfeit: 17-01-2000

==============
==============

Nieuwe online service PageToStart biedt gebruikers de mogelijkheid een eigen, persoonlijke en lokale webomgeving te creëren

Amsterdam, 17 januari 2000 - PageToStart introduceert een nieuwe gepersonaliseerde lokale startpagina die beschikbaar is voor alle internetgebruikers op www.pagetostart.com

Of men het Internet nu gebruikt voor persoonlijk of zakelijk gebruik, voor plezier of om efficiënt te werken, zowel de startende als de ervaren Internetgebruiker zal op PageToStart een startpagina aantreffen met alle informatie onder handbereik, zodat zo prettig mogelijk van het Internet gebruik gemaakt kan worden.

Als uitgangspunt voor PageToStart dient een verzameling van meer dan 20 categorieën met zorgvuldig samengestelde links en content. Deze links zijn geheel naar eigen smaak te ordenen, aan te passen en uit te breiden. PageToStart geeft de gebruiker de mogelijkheid om de inhoud, diensten en opmaak eenvoudig te wijzigen en af te stemmen op eigen persoonlijke voorkeuren. PageToStart biedt ook de mogelijkheid om direct de belangrijkste, lokale en internationale zoekmachines te raadplegen. Tevens biedt de site direct toegang tot actuele informatie zoals nieuws, weer en beursnieuws van toonaangevende partners.

Uniek in vergelijking tot andere startpagina's is de webring. De PageToStart Webring biedt gebruikers de mogelijkheid andere gebruikers in contact te laten komen met zijn pagina's. Hiervoor kan men een homepage toevoegen aan de PageToStart Webring. Op deze wijze krijgt iedere gebruiker de mogelijkheid zijn eigen links te promoten en dagelijks met andere verassende nieuwe sites in aanraking te komen. Naast de webring kunnen gebruikers ook een gratis PageToStart emailadres aanvragen.

"Personalisatie is de kracht van PageToStart met als doel het bieden van een unieke individuele Internet omgeving aan de gebruiker." aldus Arjan de Raaf, Managing Director en oprichter van PageToStart.

PageToStart B.V.

Gevestigd in Diemen, is PageToStart B.V. een Nederlandse onderneming die zich richt op dienstverlening op het Internet, zowel nationaal als internationaal. PageToStart is opgezet door ervaren Internet ondernemers en wordt gehost in één van de modernste netwerken van Level 3 te Amsterdam. Meer informatie vindt u op www.pagetostart.com

====================
EINDE PERSBERICHT