Politiebericht Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Uden 17-01-2000

Persbericht district De Leijgraaf/

AARDAPPELEN EN FIETSEN WEG
Zondagavond werd een inbraak ontdekt in een schuur aan de Abdijlaan in Uden. Na het verbreken van een deurslot namen de dieven enkele gereedschappen weg. Tevens verdwenen er twee fietsen en een zak aardappelen. Waarde niet bekend.
Ook in een woning aan de Helenastraat werd zondagavond een inbraak ontdekt. Daar verdwenen een videorecorder, een stereomeubel en een mobiele telefoon.
Na het vernielen van een bovenlicht kregen bewoners van een huis aan de Spreeuwendonk in Veghel zondagavond ongewenst bezoek. De gehele woning werd doorzocht. Er werden een computer, een scanner, een stereocombinatie en een video weggenomen alsmede een video-camera, een mobiele telefoon, een aantal sporttassen en drie gouden sieraden

AANRIJDING MET REE
Vanmorgen rond 05.30 uur is een 26-jarige autobestuurder uit Boerdonk op de Kraanmeer in Erp met zijn auto in een sloot beland. Het ongeval gebeurde toen de Boerdonker in botsing kwam met een overstekende ree. Als gevolg van deze aanrijding reed de automobilist tegen een boom en kwam in de sloot tot stilstand. De bestuurder liep verwondingen op in zijn ge-zicht en is overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel. De ree overleefde de aanrijding niet.

SNOEPLUSTIGE DIEF
Tijdens het afgelopen weekend is uit een woning aan de Aldetiendstraat in Uden een pak boterkoeken weggenomen. Ook mist de bewoner zijn telefoontoestel.