Nieuwjaarsbijeenkomst NGI-regio Oostnederland

Datum nieuwsfeit: 17-01-2000
Nederlands Genootschap voor Informatica

Deze activiteit, georganiseerd door Regio Oostnederland vindt plaats op : Ma 17-01-2000 19:30

Beschrijving

Nieuwjaarsbijeenkomst NGI-regio Oostnederland
17 jan. 19:30 IJsselpalviljoen te Zutphen.

Voor leden van de regio Oostnederland organiseren wij, het regiobestuur, een interessante nieuwjaarsbijeenkomst. Natuurlijk een korte terugblik en vooral een blik vooruit naar allerlei regio-aktiviteiten. We gaan in op de zoektocht van onze vereniging naar meer aantrekkingskracht. Het NGI overweegt vier scenario's. Echter de nadruk van de bijeenkomt ligt op goed en prettig informeel onderling contact tussen regioleden.

Wij zijn concrete plannen aan het maken om de vereniging in de regio meer leven in te blazen en we willen dit graag aan u toelichten. Wij streven naar meer onderlinge binding tussen regio-leden. Kom daarom allemaal als teken van steun aan dit voornemen.

Wij hebben ons als bestuur onlangs flink versterkt om deze plannen te kunnen ontwikkelen en realiseren. Op deze bijeenkomst willen we ons graag (opnieuw) aan u voorstellen om in de regio goed aanspreekbaar zijn.

Op de NGI-site heeft regio Oostnederland eigen pagina's. Binnenkort zullen wij deze geheel vernieuwen en onze plannen en visie kenbaar te maken. Via onze internetpagina's en via email wordt u op de hoogte gehouden. Informatie op papier verspreiden onder informatici wordt een kostbaar anachronisme.

Wij rekenen op u voor onze nieuwjaarsbijeenkomst van 17 jan.

Het regiobestuur Oostnederland
Meer informatie over deze activiteit kunt u verkrijgen bij Carel Daams Kosten: Geen
Lokatie
IJsselpaviljoen te Zutphen vlakbij het NS-station. Daar ook parkeren.