Willem Sijthoff verlaat Scoot en start nieuw internetbedrijf

- Persbericht -

WILLEM SIJTHOFF VERLAAT SCOOT EN START NIEUW INTERNETBEDRIJF

Utrecht, 17 januari 2000

Per 14 januari verlaat marketing director Willem Sijthoff Scoot Nederland. Te zamen met Scoot-collega's Machteld Elving, brand manager, en Johan van Mil, manager Internet en business development, start hij per 1 februari aanstaande een nieuw Internet-bedrijf op het gebied van financiële informatievoorziening. De Scoot-organisatie wordt op korte termijn versterkt met nieuwe professionals. Vanuit het Management Team worden deze functies op interim basis ingevuld: Ans Bruinenberg wordt verantwoordelijk voor marketing en Erik Hoekstra voor Internet en business development.

Sijthoff, Elving ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen