Wisseling van de wacht bij de afdeling communicatie KVGO

Datum nieuwsfeit: 17-01-2000

Amstelveen, 17 januari 2000

WISSELING VAN DE WACHT BIJ DE AFDELING COMMUNICATIE KVGO

Rob Spee heeft, na ruim vijftien jaar werkzaam te zijn geweest als Manager Communicatie bij het Koninklijk Verbond van Grafische Ondernemingen (KVGO), wegens het bereiken van de VUT-gerechtigde leeftijd op 1 augustus 1998 zijn functie per 1 januari jl. overgedragen aan drs. C.B. (Kees) Leering. Laatstgenoemde heeft eerder voor diverse overheden en in het bedrijfsleven gewerkt.

Bij het KVGO was Rob Spee verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie. Hij was o.a. de geestelijk vader van een groot aantal projecten met een branche-brede uitstraling. Voorbeelden daarvan zijn: de Grafitour, de Nationale GrafIQuiz, het Grafisch Gala, het Nationaal Drukproces en de Gouden Z Awards.

Helemaal definitief is het afscheid van Rob Spee nog niet. Het KVGO zal nog enige tijd gebruik maken van zijn kennis en creativiteit. Rob Spee blijft tot en met het jaar 2001 als adviseur verbonden aan het KVGO.

Op 16 maart heffen wij het glas met en ter ere van Rob, vanaf 16.30 uur in het Planetarium Gaasperplas, Kromwijkdreef 11, Amsterdam Zuid-Oost.