VersaTel topman Gary Mesch wint Highway Award 1999

Datum nieuwsfeit: 18-01-2000
VersaTel

VersaTel topman Gary Mesch wint Highway Award 1999

Amsterdam, Januari 18, 2000 Gary Mesch, CEO en President van VersaTel Telecom International N.V. heeft vandaag de Highway Award 1999 in ontvangst genomen. De onderscheiding wordt jaarlijks door de Broadcast Business Club uitgereikt aan de persoon 'die zijn sporen heeft verdiend op de elektronische snelweg en zich op bijzondere wijze heeft onderscheiden in het afgelopen jaar'. De prijs werd uitgereikt in Het Kurhaus in Scheveningen door Veronica voorzitter en tevens voorzitter van het NOC*NSF de heer J. van der Reijden.

Gary Mesch was bijzonder aangenaam verrast met het winnen van deze prijs. "Deze prestigieuze prijs vormt het bewijs voor de succesvolle strategie die VersaTel heeft gevolgd en zal blijven. In ben ervan overtuigd dat VersaTel een belangrijke bijdrage levert aan de ontwikkeling van ICT in Nederland en daarmee een stimulans geeft aan de Nederlandse economie. Onze belangrijkste missie is om ervoor te zorgen dat iedereen betaalbare breedbandige toegang krijgt tot het Internet om zo de elektronische snelweg voor iedereen te ontsluiten", aldus Gary Mesch.

VersaTel Telecom International N.V. is een snelgroeiende, 'facilities-based', competitieve 'local access' netwerkaanbieder, gevestigd in Amsterdam, die zich voornamelijk richt op de Benelux en de regio Noordrijn Westfalen. VersaTel is in oktober 1995 opgericht, is in bezit van volledige telecommunicatielicenties voor Nederland en België en telt meer dan 20.000 zakelijke klanten en 548 werknemers. VersaTel bouwt momenteel aan een breedbandig netwerk dat gebruik zal maken van de modernste netwerktechnologieën om aan bedrijven in de Benelux breedbandige spraak-, data- en Internet diensten te kunnen bieden. VersaTel is een beursgenoteerde vennootschap die zowel een notering heeft aan de Amsterdamse AEX-Effectenbeurs als aan de Nasdaq National Market onder het symbool 'VRSA'

(Bepaalde verklaringen in dit persbericht zijn 'toekomstgericht' binnen de context van de 'Private Securities Litigation Act' uit 1995. Dergelijke verklaringen zijn uitsluitend gebaseerd op de huidige verwachtingen van het management van VersaTel Telecom International NV, en zijn onder voorbehoud van een aantal risicofactoren en onzekerheden, zoals, maar niet beperkt tot, technologische veranderingen en wijziging in marktvereisten, afname in de vraag naar producten of diensten van het bedrijf, het onvermogen om tijdig nieuwe technologieën, producten en diensten te ontwikkelen en te introduceren, verlies van marktaandeel, druk op de prijzen als gevolg van concurrentie en het onvermogen om bepaalde marketing- en distributieregelingen in stand te houden, die er voor kunnen zorgen dat de feitelijke resultaten of prestaties van het bedrijf wezenlijk kunnen verschillen van de in dit persbericht beschreven resultaten en prestaties. Voor een gedetailleerdere omschrijving van de risicofactoren en onzekerheden met betrekking tot het bedrijf kunt u de Bedrijfsprospectussen en -rapporten raadplegen die van tijd tot tijd bij de Securities and Exchange Commission gedeponeerd worden.)

Anoeska van Leeuwen
Manager, Public Relations