FNV-belastingservice weer actief voor leden ABVAKABO FNV

Datum nieuwsfeit: 18-01-2000
ABVAKABO FNV

Uw belastingen? FNV-belastingservice staat weer voor u klaar!(18 jan)

Als u lid bent van ABVAKABO FNV, kunt u gebruik maken van de gratis belastingservice. Meer dan 5000 belastingconsulenten van de FNV staan klaar om u te helpen bij het invullen van uw aangiftebiljet voor de inkomstenbelasting. Elk jaar maken meer dan 100.000 FNV-leden gebruik van deze dienst. De aangiften die via de FNV worden gedaan, zijn voorzien van een FNV-keurmerk. De Belastingdienst weet dan dat de aangifte door onze deskundigen is opgesteld.
U kunt de Belastingservice ook raadplegen voor andere belastingzaken, zoals het regelen van de vooraftrek van de hypotheekrente op een eigen huis. U kunt rekenen op zeer deskundige hulp - hulp die al twintig jaar kosteloos gegeven wordt. De Belastingservice zorgt ervoor dat u niet onnodig te veel belasting betaalt.

Meer informatie

Begin 2000 is het invullen van het belastingbiljet weer actueel. U kunt d.m.v. de knoppen "voordeelpakketten" en "belastingservice" (zie boven) de adressen opvragen waar u uw formulier kunt laten invullen of advies kunt krijgen.
Hier vindt u dan ook praktische tips die ervoor zorgen dat het invullen van het biljet snel en goed verloopt.