Jeugdproblematiek op MerweRadio

Datum nieuwsfeit: 19-01-2000

Jeugdproblematiek op MerweRadio

SLIEDRECHT - In het programma ‘Een uur bestuur’ op de streekomroep MerweRadio staat woensdag 19 januari tussen 19.00 - 20.00 uur de jeugdproblematiek in Hardinxveld-Giessendam centraal.

Aan het woord komt in een uitgebreid interview burgemeester A. Noordergraaf (openbare orde en veiligheid). In de studio zijn verder te gast CDA-wethouder G. Janssen (jeugdzaken) en raadslid C.I. Pille van de RPF / GPV - fractie. Bovendien zijn vooraf opnamen gemaakt op straat met de bevolking van Hardinxveld-Giessendam, onder wie de jeugd zelf.
MerweRadio zendt uit op FM 105.4 mhz of via de kabel in Sliedrecht en Hardinxveld-Giessendam op FM 105.9 mhz en de rechtstreekse uitzending is ook te beluisteren via het kanaal van MerweTV in Sliedrecht. Presentatie en samenstelling: Peter Donk.

Noot voor redacties