Politiebericht Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Oss 19-01-2000

Persbericht district Maasland/

INBRAAK AUTO OSS
Uit een auto aan de Kromstraat te Oss is op 18 januari 2000 de autoradiocassettespeler weggenomen. Waarde f 1000,- Het portierslot bleek geforceerd.
Uit een andere auto bleek een mapje met cd's ontvreemd. Ook hier was het portierslot geforceerd.

INBRAAK WONING OSS
Bij een inbraak in een woning aan de Molenweg te Oss op 18 januari 2000 is geluidsapparatuur ontvreemd.

INBRAAK AUTO OSS
Uit een auto aan de Rossinistraat te Oss is op 18 januari 2000 de autoradiocassettespeler weggenomen. Waarde f 200,- Het portierslot bleek geforceerd

INBREKER AANGEHOUDEN OSS
Een 34 jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats is op 19 januari 2000 aangehouden ivm inbraak in een bedrijf aan de Schaepmanlaan te Oss. De dader werd door personeel omstreeks 02.30 uur overlopen.

AANRIJDING LETSEL DEURSEN-DENNEBURG
Een 29 jarige automobilist uit Lith is op 19 januari 2000 omstreeks 04.35 uur gewond geraakt op de Dorpenweg te Deursen-Denneburg. Het slachtoffer raakte in een bocht de macht over het stuur kwijt, raakte in een slip, botste tegen een boom en sloeg vervolgens over de kop, waarna de auto in een sloot tot stilstand kwam. Het slachtoffer is overgebracht naar het ziekenhuis in Oss.

INBRAAK WINKEL OSS
Bij een inbraak in een kledingwinkel aan de Kruisstraat te Oss in de nacht van 18 op 19 januari 2000 is voor ongeveer f 5000,- aan kleding weggenomen. De daders forceerden een deur.

VERKEERSCONTROLE OSS
Bij een verkeerscontrole op de Cereslaan te Oss op 19 januari 2000 zijn 42 bestuurders bekeurd.
9 x niet dragen autogordel
3 x voeren mistverlichting
5 x apk verlopen
1 x bromfietscertificaat
1 x aanhanger niet voorzien van kenteken trekkend voertuig 19 x gordel
2 x tonen kentekenbewijs
2 x geldigheid rijbewijs

SNELHEIDSCONTROLE NISTELRODE
Bij snelheidscontrole op de Vorstenbosscheweg te Nistelrode op 19 januari 2000 zijn 8 bestuurders bekeurd. Max. 80 km. Hoogst gemeten snelheid 96 km.