Uitnodiging Persbijeenkomst UUNET over visie en strategie

Datum nieuwsfeit: 19-01-2000

Uitnodiging Persbijeenkomst UUNET

Woensdag 19 januari 2000 - Aanvang 11.00 uur
Starlight Zaal (23ste verdieping) van het Okura Hotel Ferdinand Bolstraat 333 - Amsterdam

Geachte Redactie,

E-commerce heeft de beginfase afgesloten. In drie tot vijf jaar zal de omzet over Internet alleen al in Europa naar verwachting oplopen tot 200 miljard dollar. Een rally waarbij UUNET, als ‘s werelds grootste Internet-provider, nauw is betrokken. De UUNET-bedrijfsstrategie,
-productontwikkeling en -uitbreiding van haar wereld-omspannende netwerk zijn er op gericht om in deze race geen streep op de concurrentie toe te geven.

UUNET brengt u graag tijdens een persbijeenkomst op 19 januari a.s. op de hoogte
van haar visie op toekomstige ontwikkelingen en de daarop gebaseerde strategieen.
Na een korte terugblik op de bedrijfsresultaten van ‘99 schetst Ries Bode, managing director van UUNET Nederland, een beeld van de ontwikkelingen die zich nog dit jaar rond Internet zullen voordoen. Product manager Marcel Parson licht vervolgens toe hoe deze strategie wordt ingevuld met concrete producten op het gebied van beveiliging, Virtual Private Network (VPN) en hosting-faciliteiten. Tot slot geeft Frank Akihary, marketing director van UUNET Nederland, inzicht in de wijze waarop UUNET haar dominante positie op de e-conomy markt nog verder zal versterken.

Na afloop is er tijdens een informele lunch aan de Japanse bakplaat volop gelegenheid tot het stellen van vragen en het uitwisselen van informatie.

Uiteraard stellen wij het zeer op prijs vooraf te vernemen of wij op uw komst mogen rekenen.
U kunt dit kenbaar maken door ons te te bellen (030-6051415) of deze e-mail aan ons te retourneren.Wij kunnen daarmee dan in onze logistiek rekening houden.
Wij hopen u op woensdag 19 januari a.s. persoonlijk te mogen begroeten in het Okura Hotel.

Met vriendelijke groet,
Presscom PR & Marketing B.V.
Theo Vrugt