WRQ Reflection Suite gebundeld met HP Visualize werkstations

Datum nieuwsfeit: 19-01-2000

Hewlett-Packard en Sun kiezen WRQ Reflection voor connectiviteit tussen PC's en UNIX

WRQ Reflection Suite for X gebundeld met HP Visualize werkstations; WRQ Reflection opvolger van Sun Solstice Network Client

Den Haag, 19 januari 2000 - WRQ heeft een derde bundelingsovereenkomst met Hewlett-Packard gesloten, waarbij HP producten van WRQ zal meeleveren met haar Visualize werkstations. Verder heeft Sun Microsystems WRQ's Reflection suite gekozen als de opvolger van de Sun Solstice Network Client en Sun Solstice NFS Client software.

De overeenkomst met HP is de derde en meest uitgebreide bundelingsovereenkomst tussen beide bedrijven. Op grond van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen