Klanten kiezen Windows2000 als basis voor Business Internet

Datum nieuwsfeit: 19-01-2000

Klanten kiezen Windows 2000 als basis voor The Business Internet

Commerce One, Dell, Getronics, Prologic en Trilogy gebruiken Windows 2000 om hun organisatie om te vormen tot een Internet-bedrijf

Schiphol-Rijk/Brussel, 19 januari 2000 - Bedrijven zoals Commerce One, Dell Computer, Getronics, Prologic, Trilogy en andere gebruiken het Microsoft Windows 2000-besturingssysteem als hoeksteen voor Business Internet-systemen die hun klanten de beschikking geven over schaalbare, betrouwbare en goed beheerbare oplossingen. Deze klanten profiteren van de aanzienlijke voordelen die de Internet-mogelijkheden van Windows 2000 bieden.

Op het ogenblik bouwen al vele bedrijven oplossingen en ontwikkelen nieuwe bedrijfsmodellen die op basis ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen