AgriWide van start met gratis regionale weersinformatie

Datum nieuwsfeit: 20-01-2000

Doetinchem / Bennekom, 18 januari 2000

AgriWide van start met gratis regionale weersinformatie

De website AgriWide (www.agriwide.nl) is op 13 januari van start gegaan met regionale en agrarisch gerichte weersinformatie. De informatie bestaat uit adviezen en weersverwachtingen in tekst, tabellen en kaarten. De weerpagina's worden 7 dagen per week, 4 x per dag geactualiseerd en zijn gratis toegankelijk.
De weersinformatie op AgriWide is een gezamenlijk product van DLV Meteo en Elsevier bedrijfsinformatie, de uitgever van deze agrarische website.

Naast algemene weersinformatie en de verwachting voor de komende dagen kunnen boeren en tuinders op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen