Jaarvergadering vakgroep Tuinbouw WLTO in Hotel Schiphol

Datum nieuwsfeit: 20-01-2000
Westelijke Land- en Tuinbouworganisatie (WLTO)

Nieuws

Jaarvergadering vakgroep Tuinbouw, donderdag 20 januari 2000 om 16.00 uur in Hotel Schiphol Hoofddorp

Op donderdag 20 januari 2000 houdt de vakgroep Tuinbouw haar jaarvergadering. Aan de orde komen onder andere het jaarverslag van de vakgroep over 1999, het beleidsplan 2000 en de begroting voor 2000. U bent van harte welkom tijdens deze vergadering.

Inleiding, vergaderstukken en afscheid voorzitter Van Ruiten De vergadering begint met een inleiding van de heer Van Ruiten over een aantal actuele onderwerpen binnen de tuinbouw in het afgelopen en komende jaar. Vervolgens komen de vergaderstukken aan de orde: het verslag van de jaarvergadering in 1999, het Jaarverslag 1999, het Beleidsplan 2000 en de begroting voor het jaar 2000. Belangrijke onderwerpen in het Beleidsplan zijn onder meer: herstructurering oude glastuinbouwgebieden, liberalisering energiemarkt, en milieuregelgeving.
Daarna kunnen aanwezigen tijdens het informele gedeelte bijpraten met genodigden, leden en collega-bestuurders én kunnen zij afscheid nemen van de voorzitter de heer N. van Ruiten.
De vakgroep wil dit jaar het informele karakter van de vergadering benadrukken. Daarom is geen mini-symposium voorbereid.

Plaats en tijd
De jaarvergadering van de vakgroep begint om 16.00 uur en wordt gehouden in het Hotel Schiphol Rijksweg A4 in Hoofddorp.

18-01-2000