Justitie VS gebruikt gaat Corel WordPerfect Office 2000

Datum nieuwsfeit: 21-01-2000
Corel Nederland

Ministerie van Justitie VS gaat Corel WordPerfect® Office 2000 gebruiken voor ruim 55.000 medewerkers
3-jarige Corel Enterprise licentieovereenkomst van miljoenen dollars

Ottawa, Canada - 21 januari 2000 - Corel Corporation (NASDAQ: CORL, TSE: COR) heeft bekendgemaakt dat het Amerikaanse ministerie van justitie ruim 55.000 licenties voor Corel WordPerfect®-software heeft aangeschaft.

De Enterprise licentieovereenkomst ter waarde van enkele miljoenen dollars is een driejarige bedrijfslicentie voor Corel. Deze licentie omvat WordPerfect Office 2000 Standard met Dragon NaturallySpeaking(TM), WordPerfect Office 2000 Professional en WordPerfect Law Office 2000. De laatstgenoemde versie is goed voor bijna 30 procent van de 55.000 licenties.

Software House International (SHI), de contractant van het ministerie van justitie voor deze overeenkomst, zegt verheugd te zijn over deze nieuwe service.

"Het doet SHI genoegen het ministerie van justitie een op zijn wensen aangepast pakket services via het Internet te kunnen aanbieden," zo verklaarde Ronald C. Johnson, sr., SHI manager overheidsprogramma's. "Dit pakket biedt gebruikers op het ministerie een complete oplossing voor licentiebeheer, media en training."

Het pakket van Corel kenmerkt zich door flexibele licentievoorwaarden doordat het een eenmalige aanschaf betreft, geen rapportage over het gebruik vereist is en gedurende de looptijd van drie jaar onbeperkte groei is toegestaan. Corel heeft het ministerie tevens voorzien van verscheidene opties voor kantoorautomatisering, waaronder de specifiek voor de juridische markt gemaakte kantoorsuite en Corels uitgebreide technische ondersteuning en services, die in de overeenkomst zijn inbegrepen.

"Wij zijn blij bijna alle onderdelen binnen het ministerie van justitie te hebben kunnen voorzien van een veelomvattende oplossing," aldus Georges Sabongui, vice-president sales en service voor Noord-Amerika bij Corel Corporation. "De Corel Enterprise licentieovereenkomst biedt flexibiliteit, verscheidene opties voor kantoorautomatisering, toonaangevende technische ondersteuning en services van topkwaliteit."

Corel Corporation
Corel Corporation is een internationaal erkende ontwikkelaar van bekroonde oplossingen voor zakelijke productiviteit, grafische toepassingen en besturingssystemen op Windows®-, Linux®-, UNIX®-, Macintosh®- en Java(TM)-platformen. Tevens ontwikkelt Corel marktleidende, web-gebaseerde oplossingen zoals toepassingen, content, e-commerce en on line diensten. Voor toegang tot deze diensten en meer informatie bezoekt u www.corel.com of www.corelcity.com. Het hoofdkantoor van Corel is gevestigd in Ottawa, Canada. Corel's aandelen worden op de NASDAQ Stock Market onder de naam CORL en op de aandelenbeurs van Toronto onder de naam COR verhandeld.

Corel, WordPerfect, CorelDRAW en het Go Further-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Corel Corporation of Corel Corporation Limited. Alle overige namen van producten en bedrijven zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van de desbetreffende bedrijven of personen.

Bel de Klantenservice van Corel voor:
Graphics Applications op 0800 022 2084
Business Applications op 0800 022 5061
Gebruiksovereenkomst/Niet-aansprakelijkheidsverklaring Help softwarepiraterij te stoppen! - e-mail ons op (nopiracy@corel.com)

Laatst gewijzigd op: 12-01-00 Copyright © 1999 Corel Corporation. Alle rechten voorbehouden.