Politiebericht Brabant-Noord: De Leijgraaf

Korps: Brabant-Noord, plaats: Uden 24-01-2000

Persbericht district De Leijgraaf/

ONDER INVLOED
Op de Narcisstraat in Uden is afgelopen nacht een 20-jarige Udenaar aangehouden. De man
kreeg een rijverbod van drie uur en een boete.

ALCOHOLCONTROLE
Op de Parklaan in Uden heeft de politie zondagavond een alcoholcontrole gehouden. Tien bestuurders konden na een blaastest doorrijden. Er had niemand teveel gedronken. Ook op de Erpseweg in Veghel controleerde de politie. Bij deze controle, die afgelopen nacht werd gehouden, konden zes bestuurders na een blaastest hun weg vervolgen.

TWEE MANNEN AANGEHOUDEN VOOR BELEMMEREN DEURWAARDER De politie heeft maandagmorgen op de Zoutmanstraat in Veghel twee mannen aangehouden. In een woning aan deze straat werd door een deurwaarder een uitzetting gedaan. Daarbij werd het personeel gehinderd door de twee verdachten, 46 en 48 jaar oud en beiden zonder vaste woon- of verblijfplaats. De verdachten waren hoofdbewoners van het pand.