Spectaculaire groeicijfers Fujitsu Siemens Computers

Datum nieuwsfeit: 24-01-2000

Persbericht

Joint venture van Fujitsu met Siemens Computers leidt tot spectaculaire groeicijfers in eerste kwartaal

Joint venture verkoopt meer dan 1,1 miljoen bedrijfs- en consumentenproducten in de eerste drie maanden na de joint venture

Den Haag - Maarsen, 24 januari 2000 - In de eerste drie maanden van haar bestaan heeft de gezamenlijke onderneming Fujitsu Siemens Computers meer dan 1,11 miljoen zakelijke en consumentenproducten verkocht op de Europese markt. Voor het eerst overschreed het bedrijf daarmee de grens van 1 miljoen verkochte systemen. De verkopen van servers stegen met ruim 33% (ruim boven het marktgemiddelde) ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen