Smith Micro introduceert HotFax MessageCenter PRO voor Mac

Datum nieuwsfeit: 24-01-2000
Vindplaats 2

Smith Micro Software, Inc. introduceert HotFax MessageCenter PRO voor de Macintosh, de eenvoudigste manier om een klein bedrijf groot te laten lijken

Doetinchem / Venlo, 24 januari 2000 - Noadis, distributeur van onder andere RagTime, REALbasic, Freeway, TechTool Pro, ConceptDraw en FAXstf, kondigt de beschikbaarheid aan van HotFax MessageCenter PRO van Smith Micro Software, Inc. HotFax MessageCenter PRO is een voice-mail- en faxprogramma voor de Macintosh, ideaal voor eindgebruikers en midden- en kleinbedrijf.

HotFax MessageCenter PRO is een complete voice-mailoplossing die iedere Macintosh verandert in een krachtige communicatiecentrale met mogelijkheden die de mogelijkheden van conventionele telefoon- en antwoordapparatuur overstijgen. Eenvoudig in te stellen en nog eenvoudiger te gebruiken helpt deze software u bij het beheren van uw telefoongesprekken en voice-berichten met meerdere voice-mail-postbussen en fax-on-demand-mogelijkheden. Het programma wordt standaard geleverd met meer dan 120 Engelstalige opgenomen begroetingen en de mogelijkheid om eenvoudig uw eigen teksten in te spreken.

"Goede communicatie heeft een grote impact op het beeld dat u uw klanten voorhoudt. Als u wilt dat de eerste indruk meteen goed is, of als u gewoon meer kantooruren wilt hebben dan voor u of uw receptie haalbaar is, dan is HotFax MessageCenter PRO hét antwoord", aldus William W. Smith Jr., president van Smith Micro.

"Het ongelooflijke succes van de iMac heeft een hele nieuwe wereld voor software-ontwikkelaars als Smith Micro op het Macintosh-platform geopend," zegt Clent Richardson, vice-president van Apple's Worldwide Developer Relations. "HotFax MessageCenter PRO is een fantastische aanvulling voor het groeiende aantal producten voor eindgebruikers en voor het midden- en kleinbedrijf die op de Macintosh werken. Het product laat zien dat Smith Micro zich sterk maakt voor de Mac-markt."

HotFax MessageCenter PRO is ontworpen om een gat op te vullen in het communicatiesysteem van uw bedrijf, omdat het gesprekken aanneemt, wanneer u daar niet toe in staat bent. HotFax MessageCenter PRO kan u zelfs oppiepen wanneer dat uiterst belangrijke telefoontje waar u op wachtte, binnenkomt.

Gebruikers van HotFax MessageCenter Pro kunnen aparte mailboxes opzetten voor iedereen op kantoor of thuis. Als u HotFax MessageCenter PRO thuis gebruikt, kunt u snel en eenvoudig mailboxes voor uzelf, uw partner en zelfs uw kinderen opzetten. Het voice-mailsysteem kunt u eenvoudig opzetten of aanpassen door eenvoudig op iconen te klikken in één geïntegreerd venster. Het ophalen van berichten is nog eenvoudiger: gebruikers hoeven alleen maar op een mailbox te klikken om voice-berichten af te spelen of kunnen het systeem benaderen vanuit iedere telefoon met druktoetsen.

Ieder exemplaar van HotFax MessageCenter PRO wordt geleverd met het veelgeprezen FAXstf PRO, het meest gebruikte faxprogramma voor de Macintosh. Beide programma's werken naadloos samen om binnenkomende voice-gesprekken of faxen te identificeren. U kunt heel gemakkelijk binnenkomende en uitgaande faxen bekijken, printen en beheren. Met geavanceerde faxopties als Broadcast Send kunt u snel mailing-groepen creëren om automatisch faxen te sturen naar een onbeperkt aantal klanten. FAXstf PRO is speciaal ontworpen voor G3- en G4-Macintoshsystemen en ondersteunt MacOS 9.

HotFax Message Center PRO: - maakt van uw Macintosh een krachtige communicatiecentrale. - creëert een goedkoop alternatief voor duurdere telefoonsystemen. - werkt voor iedereen in uw bedrijf of thuis en maakt het gebruik van meerdere antwoordapparaten overbodig. - stuurt automatisch faxen naar bellers bijzonder handig om verkoopinformatie te versturen. - is de eenvoudigste manier om uw kleine kantoor er GROOT te laten uitzien!

HotFax Message Center PRO kan alleen werken met modems die voice ondersteunen. Die lijst omvat momenteel ongeveer 18 modems, waaronder de US Robotics 56K Voice Faxmodem Pro (USB en Serial); de Apple Internal 56K Modem (o.a. iMac, Powerbook en G3); de TelePort 33.6 Speakerphone, de Teleport USB 56K en de Teleport Internal 56K van Global Village; en de 336e Sp ASVD en Express 56e USB van Supra. Een compleet overzicht kunt u terugvinden op informatiepagina van HotFax MessageCenter PRO.

De introductieprijs voor HotFax MessageCenter PRO is NLG 135,-, inclusief een complete versie van FAXstf PRO ter waarde van NLG 135,-. Het is verkrijgbaar bij alle verkooppunten voor Apple-producten en mailorderbedrijven.

Na de introductieperiode zal HotFax MessageCenter PRO NLG 160,- gaan kosten.

HotFax MessageCenter PRO draait op een PowerPC Macintosh met MacOS 7.6.1 of nieuwer. Minimaal 4MB RAM en 15MB harde-schijfruimte, een enkele analoge telefoonlijn en een ondersteunde voice-modem zijn nodig.

Alle genoemde prijzen zijn exclusief 17,5% BTW en verzendkosten.

HotFax MessageCenter Pro informatiepagina

© 1998-1999-2000 Noadis - Noadis telefoon en fax: 077 - 35 222 53 - International phone and fax: +31 77 35 222 53