A-Line exclusief distributeur SALCOM systeembeheertools

Datum nieuwsfeit: 25-01-2000

A-Line exclusief distributeur van de SALCOM systeembeheertools

Naarden/Amersfoort, 21 januari 2000 -- SALCOM NewTechnologies heeft de verkoop en levering van haar systeembeheer-tools aan het Nederlandse indirecte kanaal, per 1 februari 2000 voor 100% overgedragen aan A-Line. SALCOM zal zich met name gaan concentreren op product marketing en ondersteunende activiteiten voor de systeembeheer-tools. Medewerkers van A-Line zijn inmiddels door SALCOM getraind en er is een gezamenlijke supportorganisatie opgezet. Beide partijen verwachten door deze strategische alliantie een snelle uitbreiding van het marktaandeel van de SALCOM systeembeheertools te kunnen realiseren.

Wijnand van Rossum, directeur van SALCOM toont zich enthousiast over de samenwerking: "A-Line beschikt over de organisatie, kennis en ervaring om snel met onze producten markten te penetreren via aan haar gelieerde partners als System Integrators, Value Added Resellers en Business Consultants. Mede door de kwaliteit van haar dealernetwerk en het enthousiasme over ons product bij de mensen van A-Line, ben ik ervan overtuigd dat onze samenwerking succesvol zal zijn."

Ook A-Line's commercieel manager, Nico Verspaget, is die mening toegedaan: "De vraag naar dit soort oplossingen groeit. Naarmate het Intel-platform verder penetreert in corporate omgevingen, nemen de eisen op het gebied van betrouwbaar systeembeheer toe." Aldus Verspaget. "Wij hebben hierop gereageerd door ons productportfolio op dit gebied te bundelen in een oplossingsgericht concept. De producten van SALCOM zijn hierop een goede aanvulling met name voor de oplossingen aan de bovenkant van de markt."

De SALCOM systeembeheertools omvatten software producten waarmee systeembeheerders hun werk beter en makkelijker kunnen doen. Beheertools die door verhoging van efficiency een feitelijke bijdrage leveren aan de behoefte van professionele IT-organisaties om de Total Costs of Ownership van servers en netwerken onder controle te houden.

Over A-Line
A-Line is een werkmaatschappij van het beursgenoteerde Copaco, een ICT-onderneming die zich bezighoudt met de distributie van ICT-producten, -services en -dienstverlening aan wederverkopers in de Nederlandse markt. Copaco opereert vanuit een marktgerichte en klantcentrale strategie. Binnen de werkmaatschappij A-Line vertaalt dit beleid zich in een focus op een drietal kerncompetenties voor de business-to-business markt, te weten: software, networking en point-of-sale. Additionele informatie over A-Line kunt u vinden op www.a-line.nl/

Over SALCOM
SALCOM is al meer dan 10 jaar toonaangevend importeur van softwareproducten waarbij het accent de laatste jaren ligt in de markt voor Windows NT. Uit het aanbod van een aantal geselecteerde leveranciers stelt SALCOM een suite van unieke systeembeheertools samen. Kwaliteit boven het verwachtingspatroon van de klant is sinds het begin een vast deel van de succesformule. Additionele informatie over SALCOM kunt u vinden op www.salcom.nl/