3Com zet koers uit voor IP-Spraak in bedrijfsomgeving

Datum nieuwsfeit: 25-01-2000

3Com zet koers uit voor IP-Spraak in bedrijfsomgeving

LAN-telefonie opgeschaald naar enterprise en callcenters; nieuwe generatie spraakapplicaties voor e-Networks

Maarssen / Brussel, 25 januari 2000 - 3Com maakte onlangs haar strategie en productplannen bekend voor spraakondersteunde e-Networking, teneinde bedrijven van elke omvang baanbrekende IP-spraak-ondersteuning te bieden voor hun e-business-activiteiten.

De nieuwe strategie voorziet in uitbreiding van 3Com's succesvolle NBX-technologie voor de LAN-omgeving naar WAN-omgevingen en grote enterprise-systemen. Voorts zal op basis van geavanceerde, gestandaardiseerde telefonietechnologie een nieuwe generatie betrouwbare en uiterst veelzijdige spraakapplicaties voor e-Networks worden ontwikkeld.

LAN-telefonie
In de LAN-omgeving worden de traditionele centrales ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen