Nieuwe IBM e-commerce-software voor geavanceerde e-business

Datum nieuwsfeit: 25-01-2000

Nieuwe IBM e-commerce-software voor geavanceerde
e-business

WebSphere Commerce Suite biedt eerste geïntegreerde oplossing voor gepersonaliseerde relatiemarketing, orderbeheer, veilingen en business-to-business commerce

Amsterdam, 25 januari 2000 -- IBM introduceert e-commerce-software waarmee bedrijven via het Internet de klantentrouw kunnen bevorderen en het bezoek aan hun site stimuleren, om zo een omzetstijging te realiseren. Deze softwaresuite bestaat uit WebSphere Commerce Suite versie 4.1 (voorheen Net.Commerce) en WebSphere Commerce Studio.

WebSphere Commerce Suite 4.1 is de eerste geïntegreerde e-commerce oplossing. Het biedt nieuwe, geavanceerde functionaliteit, zoals personalisering, marktonderzoek, bedrijfsanalyse en rapportage, orderbeheer, veilingen en integratie met bestaande systemen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen