Optus Software introduceert laatste versie FACSys 4.7

Datum nieuwsfeit: 25-01-2000

CDG Europe bv introduceert FACSys 4.7

Januari 2000 Als antwoord op de groeiende vraag naar schaalbare netwerk faxoplossingen introduceert Optus Software de laatste versie van haar product FACSys, dat reeds vele prijzen heeft gewonnen als Fax Messaging Gateway voor Windows NT.

FACSys 4.7 biedt gestroomlijnde authenticatie mogelijkheden en routing services om managementkosten te reduceren en de beveiliging te verbeteren.

De nieuwe Device Service Provider Interface (DSPI) is ontwikkeld om het installeren, testen en ondersteunen van faxkaarten van bijvoorbeeld Brooktrout te stroomlijnen. Eveneens nieuw is het feit, dat de MS Exchange connector, die dient voor de integratie van faxverkeer met MS Exchange, voortaan standaard bij elk pakket wordt meegeleverd.

De FACSys desktop client heeft daarnaast talrijke veranderingen ondergaan met als resultaat een verbetering van het telefoonboek beheer en nieuwe mogelijkheden om berichten te sorteren. Door gebruik te maken van de Active Fax Messaging tools kunnen ontwikkelaars nu alle FACSys client faxmogelijkheden direct integreren in maatwerkoplossingen en off-the-shelf applicaties.

Voor aanvullende informatie over FACSys functionaliteiten en voor de voorwaarden die verbonden zijn aan het upgraden naar versie 4.7 kunt u zich wenden tot www.facsys.com.