Partnership BMC Software, Microsoft en Compaq

Datum nieuwsfeit: 26-01-2000

BMC Software, Microsoft en Compaq bieden totaaloplossing

Nieuwegein, 26 januari 2000 - BMC Software, Microsoft en Compaq maken bekend dat zij een partnership zijn aangegaan. Dit partnership is een Nederlands initiatief tussen de partijen en heeft als doel een totaaloplossing te kunnen bieden aan klanten met betrekking tot Enterprise Management. Hierbij spelen de betrokken partijen in op de toenemende behoefte aan optimale performance en management van (e-)business omgevingen.

Microsoft, Compaq en BMC Software hebben hun krachten gebundeld en bieden een totaaloplossing bestaande uit software, hardware en een managementconsole. Deze managementconsole is afgestemd op de behoeften van de klanten. BMC Software biedt daarbij aanvullende end-to-end managementoplossingen volgens Web Based Enterprise Management (WBEM)-gebaseerde technologie op Microsoft's Windows NT en Windows 2000 producten. Deze oplossingen garanderen de beschikbaarheid van kritische businessapplicaties en maximalisatie van de performance. Compaq's ProLiant en ProSignia Servers zijn standaard geïntegreerd met BMC's managementtool PATROL. De totaaloplossing wordt via Value Added Resellers gedistribueerd aan de klanten.

Systems Integrator PQR Systance is de eerste gecertificeerde Value Added Reseller van het partnerproject en heeft deze maand de eerste van een reeks workshops georganiseerd voor haar klanten en prospects. Tijdens de workshop demonstreert PQR Systance klanten de technische aspecten van de samenwerking tussen de producten en services van de betrokken partners. PQR Systance vervult de rollen van adviseur, leverancier en support bij het implementeren van de totaaloplossing. De organisatie beschikt over kennis van alle onderdelen uit het Microsoft, Compaq en BMC initiatief en is daardoor in staat klanten volledig te bedienen met betrekking tot Enterprise Management.

Over PQR
PQR is een onafhankelijke aanbieder van innovatieve totaaloplossingen op het gebied van hardware, netwerken, EDI en consulting. Zij onderscheiden zich door ondernemingen adviezen en oplossingen te bieden op het gebied van IT infrastructuren gebaseerd op toonaangevende technologieën en innovaties. Deze oplossingen hebben betrekking op ICT kennis, hard-en software, implementatie, onderhoud en beheer, bestemd voor organisaties waar ICT een wezenlijk onderdeel vormt van het bedrijfsproces en/of de business performance.

BMC Software
BMC Software is wereldwijd toonaangevend leverancier van beheeroplossingen waarmee de beschikbaarheid, de performance en het herstelvermogen van bedrijfskritische applicaties kunnen worden gewaarborgd. Dankzij deze Application Service Assurance zijn applicaties die voor bedrijven en hun klanten cruciaal zijn, gegarandeerd 24 uur per dag beschikbaar. Vooraanstaande internationale bedrijven stellen al meer dan 18 jaar vertrouwen in BMC Software. BMC Software is een Forbes 500-onderneming en maakt deel uit van de S&P 500. De omzet over boekjaar 1999 bedroeg ruim $1,3 miljard. BMC Software is gevestigd in Houston, Texas en is actief in meer dan 50 landen. De Nederlandse verkooporganisatie is gevestigd in Nieuwegein. Additionele informatie over BMC Software kunt u ook vinden op de BMC Software homepage op: www.bmc.com

Meer informatie via:
BMC Software