Succesvol congres Horecabond FNV

Datum nieuwsfeit: 26-01-2000

HORECABOND FNV

SUCCESVOL CONGRES FNV HORECABOND

Met grote meerderheid heeft het Congres van de Horecabond FNV gekozen voor naamswijziging in FNV Horecabond. De nieuwe naam biedt een grotere herkenbaarheid.
Verder heeft het Congres besloten de afdelingen van de bond op te heffen en doelgericht te werken met Activiteitenteams onder meer voor voorlichting en ledenwerving.
Ook is een nieuw Hoofdbestuur gekozen: Marchien Koster (voorzitter), Ben Francooy (vice-voorzitter), Dick Juffermans (secretaris), Wim Holvast (penningmeester), Eiko de Vries (penningmeester met ingang van VUT Wim Holvast). Als onbezoldigde leden van het Hoofdbestuur zijn gekozen: Piet Hamelink (uit Wissekerke), Gerard Kogelman (uit Oldenzaal), José Linders (uit Hoorn), Frans Rijpers (uit Eindhoven) en Benno Suyker (uit Pijnacker).
Het nieuwe Hoofdbestuur gaat de komende tijd aan de slag om de besloten vernieuwingen uit te werken in de praktijk.

26 jan 00 17:15