Regeling van werkzaamheden Tweede Kamer

Tweede Kamer der Staten Generaal

regeli26.011 regeling van werkzaamheden 26 januari 2000
Gemaakt: 28-1-2000 tijd: 13:12

Regeling van werkzaamheden d.d. 26 januari 2000 (ongecorrigeerd)

De voorzitter: Ik stel voor om, gezien het verloop van de agenda, ook morgenavond te vergaderen.

Daartoe wordt besloten.

De voorzitter: Het woord is aan mevrouw Terpstra.

**

Mevrouw Terpstra (VVD): Voorzitter. De vaste commissie voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft op 17 juni van het vorige jaar een algemeen overleg gehad met staatssecretaris Hoogervorst over de TOG-regeling, de regeling tegemoetkoming onderhoudskosten thuiswonende meervoudig en ernstig lichamelijk gehandicapte kinderen. Onlangs heeft de staatssecretaris een brief aan de vaste commissie gestuurd naar aanleiding van dit overleg. Deze brief is aanleiding geweest voor de commissie om u te vragen, het verslag van dat AO dat voorkomt op Kamerstuk 24170, nr. 44, op de agenda van de Kamer te zetten, bijvoorbeeld voor de volgende week of de week daarop.

De voorzitter: Aangezien het verzoek van de vaste commissie komt, neem ik aan dat het verzoek breed gesteund wordt. Ik zal op een later tijdstip dat VAO op de agenda plaatsen. Dat zal op de agenda voor de volgende week of de week daarop worden.

**

(Einde regeling van werkzaamheden)