CSM: Akkoord verkoop suikerwerkactiviteiten Leaf GmbH

Datum nieuwsfeit: 27-01-2000

CSM bereikt principe-overeenstemming over verkoop van de suikerwerkactiviteiten van Leaf GmbH in Duitsland

De Directie van CSM nv, voeding en ingrediënten, maakt bekend met Katjes FASSIN GmbH & Co. KG in Emmerich, Duitsland een principe-overeenstemming te hebben bereikt over de verkoop van de suikerwerkactiviteiten van Leaf GmbH in Herdecke, Duitsland. De verwachting is dat de transactie begin maart kan worden afgerond.

Leaf GmbH is met 18 medewerkers onder andere actief op het gebied van de verkoop en marketing van suikerwerk in Duitsland. De omzet van de over te dragen activiteiten bedroeg in 1999 circa NLG 22 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen