KPMG: nieuwe adviesgroep voor e-business

KPMG

27-01-2000
KPMG: nieuwe adviesgroep voor e-business

KPMG Consulting richt een nieuwe adviesgroep op voor al haar consultancy-activiteiten op het gebied van electronic business. De nieuwe adviesgroep e-Solutions bestaat uit zon 100 professionals en wordt geleid door een vijfkoppige directie: Raimond Nicodem, Jo Spyckerelle, André Oremus en Peter van Doorn. De groep staat onder leiding van Lo Kesselaer. De bundeling van alle e-business activiteiten is een bewijs van het belang dat KPMG Consulting hecht aan de verdere ontwikkeling van haar adviespraktijk op dit gebied.

L. Kesselaer is sinds 1998 in dienst bij KPMG en heeft 18 jaar ervaring met het ontwikkelen, beheren en implementeren van IT- en ERP-oplossingen. Bij zijn vorige werkgever Oracle was Kesselaer verantwoordelijk voor de opzet van de Oracle ERP-consultancy divisie. Onder zijn leiding groeide de applicatie-consultancy unit uit van zes tot ruim 140 professionals.

Met de oprichting van e-Solutions is KPMG volgens Kesselaer op het gebied van strategie, architectuur en de implementatie van e-business oplossingen een partner van formaat in de nieuwe e-economie. Kesselaer: "E-solutions legt zich toe op de integratie van geavanceerde web-based technologie, bedrijfsprocessen en menselijke competenties met als doel onderscheidende organisatieverbeteringen voor haar klanten te realiseren. De in-house kennis van de technische infrastructuur rond e-business garandeert een effectieve ontwikkeling van web-based maatwerk-applicaties en interfaces. Hiertoe zal de strategische alliantie met Cisco, de grootste aanbieder in Amerika van internet en intranet, een belangrijke bijdrage leveren, waardoor klanten de beste oplossingen wordt geboden op het brede gebied van networking business".

Voor nadere informatie: Andy Bellm, telefoon (020) 656 7039