NetPlus exploiteert website Autobizz

Datum nieuwsfeit: 27-01-2000

Amsterdam, 27 januari 2000.

NetPlus exploiteert website Autobizz

NetPlus heeft een overeenkomst gesloten met Autobizz online, voor het exploiteren van de website www.autobizz-online.nl. Autobizz online is een business-to-business platform voor de gehele automotive branche. De site is sinds deze maand online en de verwachting is dat het bezoekersaantal snel zal oplopen tot circa 150.000 per maand.

Autobizz
Autobizz online is het nieuwste informatie­ en promotiemedium voor de automotive branche. Beslissers uit de branche vinden op deze business-to-business site een schat aan overzichtelijk gepresenteerde informatie vinden. De site fungeert als virtueel opzoekboek: algemeen of specifiek, Autobizz rubriceert, catalogiseert en indexeert alle branche-gerelateerde informatie. Elke organisatie actief in de automotive branche kan worden vertegenwoordigd op deze site.

NetPlus
NetPlus is de snelst groeiende website-exploitant van Nederland. NetPlus opereert als intermediair tussen adverteerders en site owners: enerzijds helpt NetPlus haar klanten doelgericht te adverteren op internet, anderzijds maakt NetPlus websites winstgevend als exploitant. Dankzij haar uitgebreide netwerk kan NetPlus adverteerders de mogelijkheid bieden om alle aspecten van internet advertising volledig te benutten. Om breedte en diepgang te bieden heeft NetPlus een aantal goed doordachte websites bijeen gebracht. Een compleet overzicht staat op de website van NetPlus, www.netplus.nl/.

Noot voor redacties