Actie NetPlus: gratis bannerruimte op allesgratis.nl

Datum nieuwsfeit: 27-01-2000

Amsterdam, 27 januari 2000.

Speciale actie NetPlus: gratis bannerruimte op Allesgratis.nl

NetPlus, exploitant van de website Allesgratis.nl, zal binnenkort een speciale actie verzorgen voor deze site. Gedurende een week– van 7 tot 14 februari – geeft NetPlus op deze site 80.000 bannerviews gratis weg. De banners hebben de volgende formaten: 468x60 en 234x60. De views zullen worden verloot onder meerdere adverteerders. Wie mee wil doen aan deze actie kan contact opnemen met NetPlus, telefoon (020) 607 75 00 of e-mail (sales@netplus.nl).

Exclusief
Momenteel exploiteert NetPlus twee van de drie bannerposities op Allesgratis.nl. In februari zal NetPlus ook de derde positie erbij krijgen, en exclusief exploitant worden van deze website. Allesgratis.nl is sinds eind november online en groeit gestaag: per maand genereert de site zo'n 250.000 bezoekers.

NetPlus
NetPlus is de snelst groeiende website-exploitant van Nederland. NetPlus opereert als intermediair tussen adverteerders en site owners: enerzijds helpt NetPlus haar klanten doelgericht te adverteren op internet, anderzijds maakt NetPlus websites winstgevend als exploitant. Dankzij haar uitgebreide netwerk kan NetPlus adverteerders de mogelijkheid bieden om alle aspecten van internet advertising volledig te benutten. Om breedte en diepgang te bieden heeft NetPlus een aantal goed doordachte websites bijeen gebracht. Een compleet overzicht staat op de website van NetPlus, www.netplus.nl/.

Noot voor redacties