DaimlerChrysler Job Info balie op Bedrijfsauto RAI 2000

Datum nieuwsfeit: 28-01-2000
Vindplaats 2
AutoRai

DaimlerChrysler Job Info balie op Bedrijfsauto RAI 2000 28-1-00.

Tijdens de Bedrijfsauto RAI is op de stand van DaimlerChrysler een Job Info balie aanwezig. Hier wordt informatie verstrekt over vacatures in de Mercedes-Benz dealerorganisatie. Door de schaalvergroting die plaatsvindt in het dealernetwerk, ontstaat er een vraag naar functies zoals Kwaliteitsmanagers, Customer Relation Managers en Marketing Managers. Maar ook naar monteurs, receptionisten en verkoopmedewerkers wordt nog volop gezocht.

Bij de Job Info balie kunnen geïnteresseerden informatie krijgen over alle functies in een dealerbedrijf. Er is een informatiepakket beschikbaar met een brochure over de verschillende functies, een overzicht van alle dealers in Nederland en een brochure over de uitgebreide opleidingsmogelijkheden. Bij vragen van geïnteresseerden over de beschikbaarheid van specifieke functies kan zelfs door onze medewerkers worden aangegeven bij welke dealervestiging vacatures open staan. Ook is het mogelijk om een afspraak te maken met een medewerker van het interne opleidingsinstituut DaimlerChrysler Academy voor een intake gesprek met persoonlijk advies.