Gezamelijk spreekuur Senter en Twinning in Eindhoven

Datum nieuwsfeit: 28-01-2000
Nieuwsbericht:

Gezamelijk spreekuur Senter Twinning in Twinning Center Eindhoven 28 januari

Vrijdag 28 januari houden adviseurs van Twinning en Senter het reguliere gezamelijke spreekuur in het Twinning Center Eindhoven. Twinning companies en bedrijven bij Twinning in screening zijn uitgenodigd hun projectideeen voor te leggen aan de adviseurs van deze organsiaties zodat zij dit in een half uur met hen bespreken. Zo komen zij op een snelle en eenvoudige manier te weten of hun project mogelijk in aanmerking komt voor financiering vanuit het Technisch Ontwikkelingskrediet (TOK) of het Besluit kredieten elektronische dienstenontwikkeling (KREDO). Het eerste spreekuur werd gehouden in het Twinning Center Amsterdam. Tien bedrijven hebben dit spreekuur bezocht waarvan 8 een positief advies hebben gekregen om een TOK of KREDO aanvraag verder uit te werken. Voor meer informatie kunt u tercht op de Twinning internetsite www.twinning.com/ of Senter www.senter.nl/

___________________________________________________

Jacqueline Kramer
Twinning
Kruislaan 400
1098 SM Amsterdam
tel : +31 (0)20 888 40 00 / 888 40 17
fax: +31 (0)20 888 43 11
mailto:jacqueline.kramer@twinning.nl
www.twinning.com

___________________________________________________ T w i n n i n g : A c c e l e r a t e y o u r g r o w t h